FAQ

glad
01.08.2010 14:37
Po otrzymaniu sms-a z zakładką WAP pobierz dzwonek ze wskazanego adresu. Telefon musi mieć skonfigurowany  WAP/GPRS, Wszystkie dzwonki są w formacie MP3 - Twój telefon musi obsługiwać ten format. Jeśli posiadasz aparat który nie obsługuje formatu MP3 wyślemy Ci zakupiony dzwonek na podany adres e-mail, w razie problemów napisz: reklamacje@dzwonekhit.pl

 

Pamiętaj:

0. Aby przestać otrzymywać SMS'y, wyślij bezpłatnego SMS'a o treści "RADIO.STOP" na nr 8037


1. dzwonek zostanie przesłany na telefon osoby zamawiającej jako link z
adresem WAP, pod którym znajduje się zamówiony produkt

 

2. Aby pobranie dzwonka było skuteczne, telefon na który zostanie przesłany dzwonek musi mieć skonfigurowany dostęp do usługi WAP. Szczegółowych informacji na temat wymaganych ustawień udziela Biuro Obsługi Klienta Operatora, z którego sieci korzysta użytkownik.


3. W telefonie użytkownika powinna być wystarczająca ilość "wolnej
pamięci",  aby dzwonek mógł być skutecznie pobrany.


4. Jeżeli telefon ma skonfigurowane odpowiednie opcje oraz wymaganą ilość
"wolnej pamięci" ewentualne problemy z pobraniem dzwonka mogą być
spowodowane chwilowym przeciążeniem sieci Operatora GSM lub zakłóceniami w
zasięgu.


5. Opisz problem: reklamacje@dzwonekhit.pl Znajdziemy rozwiązanie, aby Ci skutecznie dostarczyć zamówiony dzwonek

SŁUCHAJ ZŁOTYCH PRZEBOJÓW!