Słuchacze Radia Złote Przeboje polecają: aktywny wypoczynek

Redakcja
07.08.2020 18:00
Słuchacze Radia Złote Przeboje polecają. aktywny wypoczynek!

Słuchacze Radia Złote Przeboje polecają. aktywny wypoczynek! (Fot. Canva)

W tym tygodniu pytaliśmy o Wasze sposoby na aktywny odpoczynek. Spacer, wycieczka rowerowa, gimnastyka w domowym zaciszu - to tylko kilka propozycji na połączenie miłego z pożytecznym. Poznajcie laureatów konkursu "Podejmij wyzwanie Radia Złote Przeboje" i ich pomysły na aktywne spędzanie czasu!
Mamy to szczęście, że w najbliższe góry mamy około godzinkę drogi, więc kiedy tylko mamy trochę wolnego czasu, to łatwiej nas zastać na szlaku niż w domu! :) Mąż to kierownik wycieczek - planuje trasę, budzi o świcie i nadzoruje zawartość plecaków, ja jestem głównym zaopatrzeniowcem - robię najlepsze bułki i wiem, w którym termosie jest herbatka, a w którym kawa. Synek jest zaś animatorem na szlaku - śpiewa piosenki, wita i macha wszystkim turystom i...jak się już zmęczy, to musimy panicza na zmianę wnosić na szczyt, ale i tak warto! Dla rodzinnych chwil, widoków, kontaktu z przyrodą, górskiego powietrza - nagle w głowie wszystko się układa na swoim miejscu :) Paulina
Kostium, wygodne buty, plecak na plecy, aparat w dłoń i ruszamy nad morze. Pływanie w Bałtyku orzeźwia i zapewnia fat burning. Jogging na plaży o poranku to piękny początek dnia. Spacer brzegiem morza o zachodzie słońca to okazja do zrobienia przepięknych zdjęć. Wejście na latarnię morską to kolejne wyzwanie. A na deser wsiadamy na rower i jedziemy wzdłuż wybrzeża ;)       Katarzyna

 

Aktywne spędzanie czasu wolnego bez wątpienia, jest lepsze od nudnego, kanapowego siedzenia. Bo, gdy tylko zaczniemy zalegać na kanapie, gruba warstwa tłuszczyku sama do nas przyczłapie. Warto więc rozważyć inne formy wypoczynku, by nie zgnuśnieć na kanapie przy ciepłym kominku. Krótkiej wskazówki chętnie więc udzielę, jak aktywnie wypoczywać nie tylko w niedzielę. Sama się do tych zasad systematycznie stosuję, dlatego zdrowiem i energią na co dzień eksploduję. Można wybrać się na spacer, pobiegać lub pojeździć rowerem; nie trzeba tu wysiłku zbyt wiele. No chyba, że ktoś się ścigać lubi, wtedy nieco więcej kalorii zgubi. Nordic Walking wyrzeźbi i wysmukli sylwetkę, nie obciążając przy tym stawów, no może tylko troszeczkę. Skakanka, hula hop, hulajnoga czy rolki i pod oczami w mig znikają zmarszczki i worki. Bo każdy jak dziecko znów się czuje i nowa energia w nim buzuje. Pływanie w basenie to dopiero frajda, tu w pływaka zamieni się największa ciamajda. Gdy tylko pływackie techniki opanuje, z codziennego wyjścia na basen nie zrezygnuje. Do tego jeszcze siłownia plenerowa i rewitalizacja ciała i ducha wprost gotowa. Aktywny wypoczynek choć czasem robi rumor, skutecznie poprawia kondycję i humor. Precz więc z kanapami, bo od dziś wszyscy aktywnie wypoczywamy! :)          Karolina

Zaja Baltic Home SpaZaja Baltic Home Spa Ziaja

SŁUCHAJ ZŁOTYCH PRZEBOJÓW!