REGULAMIN KONKURSU "Radio Z³ote Przeboje 80, 90, 00 Total Look"
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) okre¶la warunki Konkursu prowadzonego pod nazw± „Radio Z³ote Przeboje 80, 90, 00 Total Look” („Konkurs”).
2. Organizatorem Konkursu jest: Brandlift Spó³k± z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± z siedzib± w Warszawie, pod adresem Grzybowska 62, 00-844 Warszawa, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, s±d rejestrowy: S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydzia³ KRS, pod numerem KRS 0000785873, NIP: 5272893049, REGON: 383333621 (dalej „Organizator”).
Zlecaj±cym organizacjê Konkursu, jego wspó³organizatorem i fundatorem nagród jest: GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. z siedzib± w Warszawie (00-732), przy ul. Czerskiej 8/10, wpisana do rejestru przedsiêbiorców prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego, pod numerem KRS 0000126767, REGON 012268176, NIP 521-28-97-003, kapita³ zak³adowy 25.019.500,00 z³. (dalej „GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o.” lub „Wspó³organizator”).
3. Konkurs bêdzie realizowany w okresie od dnia 19 pa¼dziernika 2020 r. od godz. 00:01 do dnia 31 pa¼dziernika 2020 r. do godz. 23:59 („Czas Trwania Konkursu”) i og³aszany na antenie stacji radiowych posiadaj±cych w nazwie wspólny cz³on „Z³ote Przeboje” („Stacja radiowa”). Fina³ Konkursu odbêdzie siê w dniu 2 listopada 2020 r. w audycji „Z³ote Przeboje na dzieñ dobry” nadawanej od godz. 5:30 do godz.9:30 na antenie Stacji radiowej, zwanej dalej „Audycj±”, w trakcie której wy³onieni zostan± laureaci Konkursu („Laureaci”).
4. Organizator o¶wiadcza, ¿e Konkurs nie jest w ¿aden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Instagram lub z nim zwi±zany. Wziêcie udzia³u w Konkursie przez Uczestnika oznacza, i¿ Uczestnik wyra¿a zgodê na zwolnienie serwisu Instagram z jakiejkolwiek odpowiedzialno¶ci w zwi±zku z organizowanym Konkursem. Serwis Instagram nie pomaga w przeprowadzaniu Konkursu, a Organizator korzysta wy³±cznie z serwisu Instagram w celu administrowania Konkursem. Wszelkie pytania, komentarze oraz reklamacje zwi±zane z Konkursem powinny byæ kierowane do Organizatora, a nie do portalu Instagram. Organizator zobowi±zuje siê do zwolnienia portalu Instagram z odpowiedzialno¶ci wobec ka¿dego Uczestnika Konkursu, który skieruje przeciwko portalowi Instagram roszczenie zwi±zane z niniejszym Konkursem.
5. Organizator ani GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. przy organizacji Konkursu nie dokonuje publikacji na prywatnych profilach Uczestników ani nie wykorzystuje po³±czeñ ze znajomymi Uczestników, a wszelkie ewentualne udostêpnianie postów dotycz±cych Konkursu na w³asnym profilu Uczestnika, oznaczanie w nich znajomych czy zapraszanie do ich polubienia Uczestnicy dokonuj± wy³±cznie we w³asnym zakresie i na w³asn± odpowiedzialno¶æ. GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. zgodnie z zasadami serwisu Instagram uprawniona jest jednak do repostowania postów oznaczonych profilem @radio_zlote_przeboje
6. Konkurs nie jest gr± hazardow± w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540 ze zm.). Organizator jest sk³adaj±cym przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 kodeksu cywilnego.
7. Nad prawid³owo¶ci± przeprowadzenia Konkursu oraz nad przestrzeganiem niniejszego Regulaminu bêdzie czuwa³a komisja konkursowa (dalej: „Komisja”) z³o¿ona z osób wybranych przez Organizatora.
8. Konkurs odbywa siê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
II. Uczestnik Konkursu
1. Uczestnikiem Konkursu mo¿e byæ pe³noletnia osoba fizyczna, posiadaj±ca pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych która:
a. jest zarejestrowanym u¿ytkownikiem serwisu Instagram.com i
b. zapozna³a siê z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia,
c. w dniu dokonania zg³oszenia do Konkursu posiada miejsce sta³ego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
d. wykona³a Zadanie Konkursowe,
e. spe³nia pozosta³e warunki udzia³u w Konkursie okre¶lone w Regulaminie
(dalej: „Uczestnik”)
2. Brak spe³nienia któregokolwiek z warunków okre¶lonych w ust. 1 stanowi podstawê do wykluczenia Uczestnika z Konkursu, a w przypadku pó¼niejszego wykrycia tych okoliczno¶ci, w tym po dniu wydania Nagrody, prawo do dochodzenia jej zwrotu przez Organizatora.
3. Uczestnikami Konkursu nie mog± byæ pracownicy i przedstawiciele Organizatora, ani GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. oraz cz³onkowie ich rodzin do drugiego stopnia pokrewieñstwa, oraz inne podmioty bior±ce bezpo¶redni udzia³ w przygotowaniu i przeprowadzeniu Konkursu na zlecenie Organizatora.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do nieuwzglêdnienia w Konkursie pracy konkursowej w postaci postu, o którym mowa w pkt. II.1 („Praca Konkursowa”) która narusza obowi±zuj±ce przepisy prawa lub postanowienia niniejszego Regulaminu, dobre obyczaje lub te¿ prawa lub dobra osób trzecich. Odmowa uwzglêdnienia w Konkursie lub usuniêcie, o których mowa w zdaniu poprzednim, s± równoznaczne z wykluczeniem Uczestnika Konkursu z przeprowadzanego przez Organizatora Konkursu. Uczestnik Konkursu zobowi±zuje siê do przestrzegania obowi±zuj±cych w Polsce przepisów prawa, norm spo³ecznych i obyczajowych, postanowieñ niniejszego Regulaminu oraz zasad wspó³¿ycia spo³ecznego, a w szczególno¶ci do nie zg³aszania w ramach Konkursu Prac Konkursowych, które:
• zawieraj± zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej elementy sprzeczne z obowi±zuj±cym prawem i zasadami wspó³¿ycia spo³ecznego, w szczególno¶ci zawieraj±ce tre¶ci wulgarne, uwa¿ane powszechnie za obra¼liwe, szerz± nienawi¶æ lub dyskryminacjê rasow±, kulturow±, etniczn±, obyczajow± ¶wiatopogl±dow±, naruszaj± godno¶æ osobist±, mog± byæ zakwalifikowane jako pornografia, stanowi± zniewagê lub pomówienie innych osób, nawo³uj± do agresji;
• przyczyniaj± siê do ³amania praw autorskich;
• propaguj± u¿ywanie narkotyków b±d¼ nie dopuszczonych do obrotu ¶rodków odurzaj±cych;
• propaguj± spo¿ywanie alkoholu;
• zawieraj± linki do stron www naruszaj±cych prawo lub dobre obyczaje;
• zawieraj± dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe lub wizerunek osób innych ni¿ zg³aszaj±cy siê do Konkursu Uczestnik, którzy nie wyrazili na to zgody;
• zawieraj±c tre¶ci o charakterze komercyjnym (reklamy) dotycz±ce jakichkolwiek towarów lub us³ug innych ni¿ Organizatora lub GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o.;
• s± niestosowne w kontek¶cie informacji o ¶mierci osoby publicznej b±d¼ prywatnej;
• w inny sposób naruszaj± przepisy prawa, normy spo³eczne b±d¼ obyczajowe lub Regulamin;
· zamieszczaj± tre¶ci niezgodne z obowi±zuj±cym prawem lub Regulaminem;
· podejmuj± dzia³ania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami serwisu Instagram;
· podejmuj± dzia³ania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami Instagrama kont/profili osób trzecich;
· naruszaj± prawa innych osób, w szczególno¶ci dobra osobiste lub prawa autorskie;
· stanowi± zakazan± lub nieuczciw± reklamê w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdzia³aniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. Nr 171, poz. 1206 ze zmianami).
5. Organizator zastrzega sobie prawo do usuniêcia i nieuwzglêdnienia w Konkursie Prac Konkursowych, których autorzy:
a) nie dzia³aj± w w³asnym imieniu, lecz przez osoby trzecie;
b) dzia³aj± z fikcyjnych kont/profili w serwisie Instagram;
c) tworz± fikcyjne konta/profile w serwisie Instagram;
d) naruszaj± Regulamin lub regulamin serwisu Instagram.
6. Podanie danych, z³o¿enie o¶wiadczeñ, jak równie¿ udzielenie wszystkich zgód i zezwoleñ, o których mowa w Regulaminie jest dobrowolne, aczkolwiek niezbêdne do udzia³u w Konkursie. Ka¿dy uczestnik przystêpuj±c do Konkursu potwierdza, ¿e zapozna³ siê i akceptuje wszystkie zawarte w niniejszym Regulaminie postanowienia.
II. Zadanie Konkursowe
1. Zadanie Konkursowe polega na opublikowaniu w Czasie Trwania Konkursu na w³asnym profilu Uczestnika w serwisie Instagram Pracy Konkursowej w formie posta zawieraj±cego w³asne zdjêcie w stylizacji "na muzyka/zespó³” znany z dekady 80-90-00, a w tre¶ci posta powinien byæ oznaczony profil GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. @radio_zlote_przeboje oraz #RadioZ³otePrzeboje_TotalLook
2. Oceny Prac Konkursowych dokona Komisja Konkursowa powo³ana przez Organizatora, sk³adaj±ca siê z Przedstawicieli Organizatora w oparciu o kryteria:
a. Zgodno¶æ Pracy Konkursowej z zasadami Konkursu,
b. Pomys³owo¶æ i kreatywno¶æ Pracy Konkursowej
c. Pozytywna reakcja na Pracê Konkursow± w sieci Internet,
d. Unikalno¶ci – akceptowane bêd±? tylko te Prace Konkursowe które nie by³y dotychczas publikowane w kraju, ani za granica?, w szczególno¶ci nie zosta³y zamieszczone wcze¶niej w jakichkolwiek serwisach lub mediach spo³eczno¶ciowych, jak równie¿? nie by³y uprzednio zg³aszane do udzia³u w innych Konkursach, a których autorem jest Uczestnik.
Powy¿sze kryteria bêd± stanowiæ podstawê arbitralnej i uznaniowej decyzji Komisji w celu ustalenia wyników Konkursu.
3. Spo¶ród Prac Konkursowych zg³oszonych zgodnie z ust. 1 w ka¿dym dniu w Czasie Trwania Konkursu Komisja Konkursowa wybierze po 1 (jednej) Pracy Konkursowej wyró¿nionej danego dnia, która zostanie wymieniona w Audycji oraz udostêpniona przez na profilu GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. w serwisie Instagram @radio_zlote_przeboje Spo¶ród tak wyró¿nionych Prac Konkursowych w ostatnim dniu Czasu Trwania Konkursu Komisja Konkursowa wybierze 4 (cztery) najlepsze Prace Konkursowe. Uczestnikom bêd±cym autorami ww. 4 najlepszych Prac Konkursowych przyznane zostan± Nagrody, o których mowa w pkt. III.1 i tytu³ Laureata Konkursu.
4. Posiedzenie Komisji, podczas którego nast±pi przyznanie Nagród, odbêdzie siê w dniu 31 pa¼dziernika 2020 r. bezpo¶rednio po zakoñczeniu Czasu Trwania Konkursu.
5. Przyst±pienie do udzia³u w Konkursie („Zg³oszenie Konkursowe”) odbywa siê poprzez publikacjê w serwisie Instagram Pracy Konkursowej, któr± jest post, o którym mowa w ust.1.
6. Ka¿dy Uczestnik mo¿e wys³aæ dowoln± ilo¶æ Prac Konkursowych, ale ma mo¿liwo¶æ wygrania tylko jednej Nagrody. W przypadku dokonania przez t± sam± osobê zg³oszeñ kilku Prac Konkursowych do Konkursu nagrodzona mo¿e zostaæ tylko jedna Praca Konkursowa.
7. W Konkursie mo¿na braæ udzia³ wy³±cznie osobi¶cie, tj. niedopuszczalne jest tworzenie kont i dokonywanie Zg³oszeñ konkursowych w imieniu osób trzecich.
8. Praca Konkursowa musi byæ efektem samodzielnej pracy twórczej osoby zg³aszaj±cej i byæ nieobci±¿ona prawami osób trzecich.
Organizator zastrzega sobie prawo do kontaktu z Uczestnikami, którzy nie zwyciê¿yli w Konkursie, w okresie 2 lat od zakoñczenia Konkursu w razie chêci wykorzystania w celach reklamowych wykonanych przez nich Prac Konkursowych zg³oszonych do udzia³u w Konkursie, w celu ustalenia zasad korzystania z tych Prac Konkursowych lub przeniesienia na Organizatora lub GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. autorskich praw maj±tkowych do tych Prac Konkursowych.
10. Zg³oszenie Konkursowe jest równoznaczne z akceptacj± przez Uczestnika postanowieñ Regulaminu bez konieczno¶ci sk³adania odrêbnych o¶wiadczeñ w tym przedmiocie i jest równoznaczne ze z³o¿eniem przez Uczestnika nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i zobowi±zañ:
a. Praca Konkursowa stanowi przejaw indywidualnej i oryginalnej twórczo¶ci Uczestnika.
b. Uczestnik jest osob± pe³noletni± posiadaj±c± pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych i nie zachodz± wobec niego ¿adne przes³anki, które powoduj± jego wykluczenie z Konkursu.
c. Uczestnik wyra¿a zgodê na przetwarzanie przez Organizatora i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. swoich danych osobowych w celach zwi±zanych z realizacj± Konkursu, przyznania Nagrody i publikacji wyników Konkursu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych („RODO”).
d. Uczestnik wyra¿a zgodê? na kontakt droga? elektroniczna? w celach zwi±zanych
z Konkursem.
e. Uczestnik zapozna³ siê z zasadami przetwarzania jego danych osobowych przez Organizatora i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. okre¶lonymi w Za³±czniku nr. 1 do Regulaminu stanowi±cymi spe³nienie obowi±zku informacyjnego w rozumieniu art. 13 RODO oraz i¿ zosta³ poinformowany, ¿e ma mo¿liwo¶æ odwo³ania udzielonej zgody w ka¿dym czasie, ale wycofanie zgody nie wp³ywa na zgodno¶æ z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
f. Uczestnik o¶wiadcza, i¿ przys³uguje mu pe³nia autorskich praw osobistych i maj±tkowych oraz praw pokrewnych w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych do Pracy Konkursowej i utworów zawartych w Pracy Konkursowej i przesy³aj±c Pracê Konkursow± Uczestnik Konkursu potwierdza równie¿, ¿e:
a) Praca Konkursowa jest oryginalna, dotychczas niepublikowana i nie nagradzana w innych konkursach;
b) jest wynikiem jego osobistej, samodzielnej twórczo¶ci;
c) przys³uguj± mu autorskie prawa maj±tkowe do Pracy Konkursowej w pe³nym zakresie oraz prawa te nie s± w ¿aden sposób ograniczone lub obci±¿one na rzecz osób trzecich;
d) korzystanie z Pracy Konkursowej w zakresie koniecznym dla realizacji Konkursu, jak równie¿ w zakresie okre¶lonym w Regulaminie, w tym w celu publikacji i wykorzystania przez Organizatora i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. nie bêdzie narusza³o praw osób trzecich, w tym w szczególno¶ci praw osobistych.
g. Uczestnik nie udzieli³ ¿adnej osobie innej ni¿ Organizator lub GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. licencji uprawniaj±cej do korzystania ze zg³oszonej w ramach Konkursu Pracy Konkursowej, z wy³±czeniem licencji udzielanej serwisowi Instagram na warunkach okre¶lonych w zasadach funkcjonowania tego serwisu.
h. Uczestnik ponosi pe³na? odpowiedzialno¶æ? wobec Organizatora i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. oraz osoby trzeciej w przypadku, gdy osoba trzecia bêdzie sobie ro¶ciæ? prawa do opublikowanych przez Uczestnika zdjêæ? lub opisów, jak równie¿?, gdy osoba trzecia zg³osi jakiekolwiek roszczenia zwi±zane z rozpowszechnianiem jej wizerunku w ramach Pracy Konkursowej. Uczestnik zobowi±zuje siê do zwolnienia Organizatora i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. z odpowiedzialno¶ci wobec ka¿dej osoby trzeciej, która skieruje przeciwko nim ww. roszczenie zwi±zane z Konkursem.
i. Uczestnik wyra¿a zgodê na odczytanie tre¶ci Pracy Konkursowej w ca³o¶ci lub w czê¶ciach w czasie Audycji oraz nagranie i wyemitowanie na antenie Stacji Radiowej odczytanej tre¶ci Pracy Konkursowej, a tak¿e eksploatacji Pracy Konkursowej lub odczytanej tre¶ci Pracy Konkursowej, w tym wizerunku Uczestnika zawartego w Pracy Konkursowej, w formie nadañ radiowych i reemisji, publicznego odtwarzania, wprowadzania do pamiêci komputera oraz emisji (w tym nadawania i udostêpniania) w Internecie przez Organizatora i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o., bez ograniczenia czasowego ani terytorialnego, a Korzystanie z Pracy Konkursowej, ani z artystycznego wykonania Pracy Konkursowej w zakresie okre¶lonym w okre¶lonej poni¿ej licencji nie wi±¿e siê z obowi±zkiem zap³aty na rzecz Uczestnika ¿adnego wynagrodzenia lub odszkodowania z tego tytu³u.
j. Uczestnik wyra¿a zgodê na publikacjê Pracy Konkursowej na profilu Organizatora i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. w serwisie Instagram w Czasie Trwania Konkursu, jak równie¿ po up³ywie Czasu Trwania Konkursu (w zakresie, jaki obejmuje licencja, o której mowa poni¿ej), niezale¿nie od zdobycia lub niezdobycia Nagrody przez Uczestnika, w formie w jakiej opublikowana zosta³a w serwisie Instagram.
k. Uczestnik akceptuje fakt, ¿e Praca Konkursowa mo¿e zostaæ wykorzystane na potrzeby reklamy marki Organizatora lub GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o., w szczególno¶ci Stacji radiowych, w dowolnych mediach i no¶nikach (w zakresie, jaki obejmuje licencja, o której mowa poni¿ej).
l. Uczestnik udziela Organizatorowi i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. niewy³±cznej licencji na korzystanie z Pracy Konkursowej. Licencja jest udzielona bez ograniczeñ terytorialnych i czasowych (Okres Licencji) w zakresie autorskich praw na korzystanie z Pracy Konkursowej w zwi±zku z Konkursem. Licencja jest udzielona na wszystkich polach eksploatacji okre¶lonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 4 lutego 1994 r., w szczególno¶ci na nastêpuj±cych polach eksploatacji: a. utrwalanie i zwielokrotnianie technik± drukarsk±, reprograficzn±, zapisu magnetycznego i technik± cyfrow±; b. wprowadzanie do obrotu, u¿yczenie lub najem orygina³u albo egzemplarzy; c. publiczne wystawienie, wy¶wietlenie, odtworzenie, nadawanie i reemitowanie, publiczne udostêpnienie w taki sposób, aby ka¿dy móg³ mieæ do niego dostêp w miejscu i czasie przez siebie wybranym (w tym w sieci Internet). Organizator i Wspó³organizator ma prawo upowa¿niæ osoby trzecie do korzystania ze Pracy Konkursowej lub artystycznego wykonania w zakresie, o którym mowa w ustêpach powy¿ej lub udzieliæ w tym zakresie sublicencji.
m. Uczestnik korzystaj±c z przys³uguj±cych mu autorskich praw maj±tkowych i osobistych:
a) wyra¿a zgodê na dokonywanie przez Organizatora i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o., bez potrzeby uzyskiwania dodatkowej zgody Uczestnika, opracowañ Pracy Konkursowej, w szczególno¶ci poprzez dokonywanie jego zmian, skrótów oraz na korzystanie przez Organizatora z tych opracowañ wg uznania Organizatora/ GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. na polach eksploatacji wskazanych w niniejszym Regulaminie;
b) zezwala Organizatorowi i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. na wykonywanie zale¿nych praw autorskich, w tym w szczególno¶ci na zezwalanie na korzystanie z opracowañ Pracy Konkursowej oraz rozporz±dzanie tymi opracowaniami wed³ug uznania Organizatora na Polach Eksploatacji wskazanych w Regulaminie;
c) upowa¿nia Organizatora i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. do podjêcia decyzji o pierwszym udostêpnieniu Pracy Konkursowej, a tak¿e udostêpnieniu Pracy Konkursowej b±d¼ to anonimowo, b±d¼ te¿ z podaniem imienia i miejscowo¶ci lub pseudonimu Uczestnika;
d) przenosi na Organizatora i GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. prawo zezwalania na wykonywanie zale¿nego prawa autorskiego do Pracy Konkursowej.
III. Nagrody
1. Nagrodami dla Laureatów w Konkursie s±: za zajêcie I miejsca – JBL TUNER 2., za zajêcie II miejsca – JBL GO, za zajêcie III miejsca – JBL GO, za zajêcie IV miejsca – JBL GO(„Nagrody”).
2. W przypadku zaistnienia przewidzianego przepisami prawa obowi±zku uiszczenia podatku dochodowego od osób fizycznych z tytu³u Nagród zwi±zanych z Konkursem, do Nagrody zostanie dodana nagroda pieniê¿na w kwocie stanowi±cej 11,11% warto¶ci brutto danej Nagrody rzeczowej. W takim przypadku, czê¶æ Nagrody, stanowi±ca dodan± kwotê pieniê¿n±, nie zostanie wyp³acona zwyciêzcy, lecz pobrana przez Organizatora, przed wydaniem zwyciêzcy Nagrody jako 10% zrycza³towany podatek dochodowy, od ³±cznej warto¶ci Nagrody rzeczowej i finansowej, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn. Dz. U. Z 2000 r, Nr 14, poz. 176 z pó¼n. zm.). Warunkiem wydania Nagrody jest poprawne uzupe³nienie przez nagrodzonych Uczestników Konkursu formularza z danymi, które umo¿liwi± Organizatorowi poprawne rozliczenie podatku dochodowego. Podanie powy¿szych danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek odebrania Nagrody
3. W przypadku okre¶lonym w ust. 2 za pobranie i odprowadzenie nale¿nego podatku odpowiedzialny jest wy³±cznie Organizator.
4. Og³oszenie wyników Konkursu nast±pi we wskazanym w niniejszym Regulaminie terminie w trakcie Audycji oraz za po¶rednictwem wiadomo¶ci prywatnej wys³anej przez GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. do Laureata w serwisie Instagram, w której GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o. poprosi Laureatów o kontakt w wiadomo¶ci e-mail na adres ewelina.borkowska@brandlift.pl celem potwierdzenia chêci otrzymania Nagrody i przekazania danych osobowych koniecznych do dostarczenia Nagrody. Og³oszenie wyników Konkursu zostanie opublikowane równie¿ na profilu Wspó³organizatora @radio_zlote_przeboje w serwisie Instagram w dniu 2.11.2020 r.
5. Warunkiem otrzymania Nagrody jest przes³anie wiadomo¶ci, o której mowa w ust. 4, w której znajdzie siê formularz z danymi Uczestnika, zawieraj±cy: imiê i nazwisko zwyciêzcy oraz adres korespondencyjny (ulica, numer domu, kod pocztowy, miejscowo¶æ) oraz potwierdzenia chêci odbioru Nagrody o tres?ci „Wyraz?am chêæ? otrzymania nagrody w Konkursie „Radio Z³ote Przeboje 80, 90, 00 Total Look”. Podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych (imienia, nazwiska i adresu zamieszkania) bêdzie stanowiæ przyczynê odmowy wydania Uczestnikowi Nagrody w przypadku wygranej.
6. Brak przekazania wiadomos?ci e-mail, o kto?rej mowa w ust. 4-5 w terminie 5 dni kalendarzowych od daty poinformowania Laureato?w o zwyciêstwie w Konkursie (decyduje data wys³ania wiadomo¶ci e-mail przez Organizatora) bêdzie uwa¿ane za rezygnacjê z prawa do otrzymania Nagrody. W takiej sytuacji Laureat Konkursu traci prawo do Nagrody i status Laureata Konkursu, a Nagroda, która? uzyska³by ten Laureat Konkursu nie podlega przekazaniu innej osobie.
7. W przypadku nieodebrania Nagrody lub braku mo¿liwo¶ci skontaktowania sie? ze Laureatem w ci±gu 14 dni od przyznania Nagrody, moz?e ona zostac? przeznaczona na wybrany przez Organizatora cel.
8. Nagroda nie mo¿e byæ wymieniona na inn± lub na jej równowarto¶æ pieniê¿n±.
9. Nagrody zostan± przes³anie zwyciêzcom przesy³k± pocztow± lub kuriersk± do dnia 15.11.2020 r. na adres wskazany zgodnie z ust. 4-5.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do nieuzasadniania wyboru nagrodzonych Prac Konkursowych.
11. Laureat Konkursu nie mo¿e przenie¶æ prawa do otrzymania Nagrody na osoby trzecie.
12. Nagrodzony Uczestnik Konkursu mo¿e zrzec siê Nagrody, ale w zamian nie przys³uguje mu ekwiwalent pieniê¿ny ani jakakolwiek inna Nagroda.
13. Jeden Uczestnik mo¿e wygraæ tylko jedn± Nagrodê.
14. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznania mniejszej ilo¶ci nagród, jak równie¿ do nieprzyznania nagród w ogóle, w przypadku braku Prac Konkursowych spe³niaj±cych wymogi Regulaminu.
15. Nagrody nieodebrane ulegaj± przepadkowi.
16. Organizator nie ponosi odpowiedzialno¶ci za niemo¿no¶æ odbioru Nagrody z przyczyn od niego niezale¿nych i/lub le¿±cych po stronie Uczestników. W szczególno¶ci Organizator nie ponosi odpowiedzialno¶ci za nieprawid³owo¶ci, wynikaj±ce z b³êdnego podania przez Uczestnika adresu lub innych danych, koniecznych do przekazania Nagrody. Organizator nie ponosi odpowiedzialno¶ci za zmianê miejsca zamieszkania lub adresu do korespondencji, podanego przez Uczestnika, jak równie¿ za zmianê innych danych, uniemo¿liwiaj±c± prawid³owe przekazanie Uczestnikowi Nagrody. Je¿eli Nagroda nie zostanie odebrana (2x awizo) po uprzednim wys³aniu przez Organizatora na podany przez U¿ytkownika adres, przechodzi do dyspozycji Organizatora. Organizator nie ponosi równie¿ odpowiedzialno¶ci za odbiór nagrody pod wskazanym przez Laureata adresem przez inn± ni¿ Laureat osobê podaj±c± siê za Laureata.
IV. Przetwarzanie danych osobowych
1. Administratorem (w rozumieniu obowi±zuj±cych przepisów z zakresu ochrony danych osobowych) danych osobowych Uczestników przekazanych przez nich w zwi±zku z przyst±pieniem do Konkursu, jak równie¿? przetwarzanych w zwi±zku z jego obs³ug±, rozliczeniem oraz podsumowaniem, jest GRUPA RADIOWA AGORY sp. z o.o.
2. Uczestnik Konkursu, poprzez przygotowanie i przekazanie Pracy Konkursowej zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w ramach niniejszego Regulaminu potwierdza zapoznanie siê z tre¶ci± i akceptacjê „Klauzuli informacyjnej dotycz±cej przetwarzania danych osobowych Uczestników Konkursu stanowi±cej Za³±cznik nr 1 do Regulaminu.
3. Szczegó³owe zasady przetwarzania przez Organizatora danych osobowych Uczestników Konkursu, zawiera klauzula o której mowa w punkcie powy¿ej. Uczestnik, przed przyst±pieniem do Konkursu, ma obowi±zek zapoznac? sie? z tres?cia? klauzuli o której mowa w punkcie powy¿ej oraz z pozosta³ymi postanowieniami Regulaminu.
V. Reklamacje
1. Wszystkie osoby bior±ce udzia³ w Konkursie tj. Uczestnicy maj± prawo zg³aszaæ Organizatorowi reklamacje dotycz±ce Konkursu w terminie 14 dni od daty wyst±pienia zdarzenia uzasadniaj±cego reklamacjê, jednak nie pó¼niej ni¿ do 15.11.2020 roku za pomoc± poczty elektronicznej na adres: ewelina.borkowska@brandlift.pl i/lub pisemnie na adres siedziby Organizatora.
2. Reklamacje rozpatruje Komisja powo³ana przez Organizatora.
3. Reklamacje powinny byæ sporz±dzane w formie pisemnej i zawieraæ imiê i nazwisko, dok³adny adres, datê i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie, jak równie¿ dok³adny opis i powód reklamacji oraz tre¶æ ¿±dania.
4. Rozpatrywanie reklamacji trwa 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania, w³±czaj±c w to wysy³kê pisma zawieraj±cego odpowied¼ na reklamacjê.
5. Przy rozpatrywaniu reklamacji Organizator opiera siê na tre¶ci niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa.
6. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony w tej samej formie, w której z³o¿ono reklamacjê na adres Uczestnika podany w reklamacji.
7. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wi±¿±ca i ostateczna. Bez wzglêdu na postêpowanie reklamacyjne Uczestnik Konkursu ma prawo dochodziæ roszczeñ przed s±dem powszechnym.
VI. Prawa autorskie
1. Uczestnik zrzeka siê wszelkich roszczeñ zwi±zanych z przygotowaniem Pracy Konkursowej i zobowi±zuje siê do zwrotu wszelkich kosztów poniesionych przez Organizatora lub Wspó³organizatora w przypadku, w którym umieszczenie w serwisie Instagram jego Pracy Konkursowej spowoduje powstanie roszczeñ osób trzecich wysuwanych w stosunku do Organizatora lub Wspó³organizatora.
2. Wszelkie prawa w³asno¶ci intelektualnej do Konkursu przys³uguj± Organizatorowi. Uczestnictwo w Konkursie nie skutkuje w ¿adnym zakresie nabyciem przez Uczestników jakichkolwiek praw w³asno¶ci intelektualnej.
VII. Postanowienia koñcowe
1. Regulamin wchodzi w ¿ycie z dniem 16.10.2020 roku i obowi±zuje do odwo³ania.
2. Organizator nie ma wp³ywu na funkcjonowanie sieci Internet, za pos?rednictwem kto?rej Uczestnicy bior±? udzia³ w Konkursie, jak ro?wniez? za po¶rednictwem której Organizator kontaktuje sie? z Uczestnikiem.
3. Niniejszy Regulamin, jak i Konkurs, podlegaj±? prawu polskiemu i wy³±cznej jurysdykcji powszechnych sa?do?w polskich.
4. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje sie? przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i innych obowi±zuj±cych przepisów prawa.
5. Regulamin Konkursu dostêpny bêdzie przez ca³y czas trwania Konkursu w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej pod adresem www.zloteprzeboje.pl.
6. Prawa i obowi±zki Organizatora i Uczestników Konkursu okre¶lone s± wy³±cznie w niniejszym Regulaminie, w dokumentach w nim powo³anych oraz we w³a¶ciwych przepisach prawa. Wszelkie informacje o Konkursie dostêpne w innych materia³ach maj± jedynie charakter informacyjny.
7. Organizator zastrzega prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w trakcie trwania Konkursu, przy czym zmiany niniejszego Regulaminu dokonywane bêd± wy³±cznie na korzy¶æ uczestników Konkursu i bez uszczerbku dla praw nabytych uczestników Konkursu. O wszelkich zmianach Regulaminu Organizator bêdzie informowaæ na antenie Stacji Radiowej i na stronie internetowej www.zloteprzeboje.pl
Za³±cznik nr. 1 do Regulaminu Konkursu „Radio Z³ote Przeboje 80, 90, 00 Total Look”
(ewentualnie do dostosowania do standardów i polityki prywatno¶ci Organizatora)
Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych Uczestników Konkursu przez Organizatora (w dalszej czê¶ci, jako „Klauzula informacyjna”)
1. Administratorem (w rozumieniu przepisów rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady [UE] 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - w dalszej czê¶ci jako „RODO”) danych osobowych uczestników (w dalszej czê¶ci jako „Uczestnicy”) konkursu „Radio Z³ote Przeboje 80, 90, 00 Total Look” (w dalszej czê¶ci jako „Konkurs”) jest - Grupa Radiowa Agory sp. z o.o. z siedzib± w Warszawie (00-732), przy ul. Czerskiej 8/10. Organizator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez adres e-mail iodo@radioagora.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora (w takim przypadku prosimy o dopisek „IOD”).
2. Dane osobowe Uczestników Konkursu bêd± przetwarzane przez Administratora w nastêpuj±cych celach:
a. przeprowadzenia Konkursu, w tym przekazania Nagrody,
b. ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeñ lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora.
W obu przypadkach podstaw± prawn± przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, a w pierwszym równie¿ zgodê na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
3. Dane osobowe Uczestników Konkursu mog± byæ przekazywane podmiotom ¶wiadcz±cym na rzecz Administratora us³ugi zwi±zane z przeprowadzeniem Konkursu, w tym z wydaniem Nagrody, w szczególno¶ci Organizatorowi Konkursu Brandlift Spó³k± z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± z siedzib± w Warszawie, pod adresem Grzybowska 62, 00-844 Warszawa, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, s±d rejestrowy: S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydzia³ KRS, pod numerem KRS 0000785873, NIP: 5272893049,
4. Dane osobowe Uczestników Konkursu bêd± odpowiednio zabezpieczone przez Administratora,
z uwzglêdnieniem wymagañ prawnych oraz wewn±trz firmowych standardów i procedur bezpieczeñstwa w tym zakresie, w tym tak¿e z wykorzystaniem standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisjê Europejsk± w sytuacji, gdyby przetwarzanie obejmowa³o konieczno¶æ ich przekazywania poza Europejski Obszar Gospodarczy. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Instagram, w tym o stosowanych przez portal mechanizmach bezpieczeñstwa, s± zawarte pod nastêpuj±cym adresem: https://pl-pl.facebook.com/help/instagram/155833707900388.
5. Dane osobowe Uczestników Konkursu bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do przeprowadzenia Konkursu, przy czym w zakresie niezbêdnym dla dochodzenia ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z Konkursu lub obrony przed roszczeniami dane bêd± przetwarzane do chwili ich przedawnienia. Po tym okresie dane bêd± przetwarzane jedynie w celu i w zakresie wynikaj±cym z przepisów prawa.
6. Uczestnik Konkursu jako podmiot danych (osoba, której dane dotycz±) ma prawo (w sytuacjach okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach z zakresu ochrony danych osobowych), do: udzielenia mu dostêpu do dotycz±cych go danych osobowych, ich sprostowania lub usuniêcia, uzupe³nienia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wyra¿enia sprzeciwu wobec przetwarzania dotycz±cych go danych osobowych, otrzymania kopii danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych. Wszystkie wymienione powy¿ej prawa, mog± byæ egzekwowane przez Uczestnika Konkursu poprzez kontakt z przedstawicielem Administratora pod nastêpuj±cym adresem: iodo@radioagora.pl lub w jego siedzibie. Ponadto, w razie uznania przez Uczestnika Konkursu, ¿e dotycz±ce go dane osobowe s± przetwarzane niezgodnie z prawem, przys³uguje mu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
7. Dane osobowe Uczestników Konkursu nie bêd± przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji przez Administratora (w tym profilowania).
8. Dane osobowe Uczestników Konkursu nie bêd± przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
9. Podanie danych w celach ich okre¶lonych w niniejszej informacji jest dobrowolne, a brak ich podania uniemo¿liwia realizacjê celu ich przetwarzania tj, udzia³u w Konkursie.